master-cookie-message

Uw winkelwagen

Aantal orderregels:
U heeft nog geen artikelen in de winkelwagen

Diensten

AKAM’s veelzijdige services en verlengde garantiemogelijkheden:

AKAM heeft een veelzijdig aanbod van services en verlengde garantiemogelijkheden voor de onze Partners en Resellers. Middels moderne support en On-Site services op de door ons geleverde producten, heeft u maximale betrouwbaarheid, maximale continuïteit en maximale flexibiliteit tegen de laagste investering!
Onze service hebben wij verdeeld in een aantal verschillende vormen. Op deze manier kunt u kiezen voor het model wat het beste aansluit bij uw wensen.

 

FLEX-on VGA: (FLEXibele, on-site Verlengde Garantie Afhandeling)
FLEX-on VGA staat voor FLEXibele on-site Verlengde Garantie Afhandeling. Dit betekent dat AKAM de garantie afhandeling van defecte systemen op componentniveau on-site oplost. Dit geldt standaard voor een garantieperiode van 2 jaar. Deze garantieperiode is echter, tegen een geringe investering, optioneel met 3 jaar te verlengen naar een totale periode van 5 jaar. Het minimale uitgangspunt van dit concept is dat de basis van de configuratie een FEC AerPOS of een FEC POS PC de BP-5XX in combinatie met een FEC Aermonitor is. Dit concept is ook van toepassing op de producten die binnen deze reeks nog op de markt zullen komen.

Bekijk de folder voor meer informatie over onze FLEX-on VGA garantie op deze link.

 

Verlengde garantie contract: (op basis van Carry In, gegarandeerd binnen 5 werkdagen gerepareerd retour)
Een solide servicecontract van AKAM. U breidt de standaard garantieperiode van één jaar met twee jaar extra uit tot een periode van drie jaar. U kunt dit contract nog afsluiten tot twee maanden na de factuurdatum. Verlengde garantie betekent maximale zekerheid en service tegen een minimale investering. Na binnenkomst bij AKAM wordt het product binnen vijf werkdagen gerepareerd en geretourneerd. De afhandeling gebeurt op basis van de bekende RMA-procedure. De dekking geldt voor alle producten uit de AKAM prijslijst en is inclusief arbeid en onderdelen. Dus nooit meer onverwachte kosten.

 

Service On-Site contract: (vliegensvlug ter plaatse hersteld)
Een super gemakkelijk servicecontract, waarbij uw defecte product ter plaatse wordt hersteld. De driejarige dekking is inclusief reistijd, arbeid en onderdelen en geldt in de gehele Benelux. Binnen de standaard Service On-Site zijn er drie verschillende Service Level Agreements. Bij het Service On-Site Gold contract staat de servicedienst de volgende dag voor u paraat. De service-uren zijn van maandag tot en met vrijdag tussen 8.30 en 17.00 uur. Bij het Service On-Site Diamond contract is de responsetijd korter; onze service engineer is dan binnen acht uur ter plaatse. De service-uren zijn bovendien uitgebreider: van 8.00 tot 20.00 uur en zelfs ook op zaterdag. Het Service On-Site Platinum contract is goed voor de allersnelste service: binnen vier uur is de service engineer aanwezig en de service-uren geven een dekking van 7.00 tot 22.00 uur; ook op zaterdag. Voor alle servicelevels geldt een 'swapgarantie': lukt herstel ter plaatse niet, dan krijgt uw klant de beschikking over een swapproduct.

 

Turnkey service: (configuratie en installatie van systemen)
Speciaal voor de AKAM POS Partners bestaat de unieke mogelijkheid turnkey diensten voor een bijzonder gunstig tarief uit te laten voeren. Daarbij kunt u denken aan de configuratie en de installatie van Point of Sale terminals. Dit kan betekenen dat uw systemen inclusief besturingssysteem en/of applicatiesoftware kunnen worden geprepareerd. Maar er zijn nog meer mogelijkheden. Heeft u tijdens een uitrol van een project extra mankracht nodig, die op locatie moet installeren en zelfs instrueren, dan is het nu met deze turnkey service mogelijk geworden. Kortom, uw tijdelijke technische behoefte aan kennis, kunde en mankracht is bij AKAM in goede handen. Een hele zorg minder en een aanzienlijke tijdsbesparing, waardoor u zich kunt blijven concentreren op uw core business.

 

Meer informatie?
Wilt u meer informatie over onze nieuwe services en/of de leveringsvoorwaarden? Neemt u dan contact op met de afdeling Service en Support van AKAM.

Subfooter